Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 4 Apr 2024 11:39:41 +0300

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa 
taotlust nr 2311271/18112 aadressile (asub mitmel aadressil) (hõlmab palju 
ehitisi) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Taotlejad Skepast&Puhkim OÜ (registrikood 
11255795) ja RB Rail AS Eesti filiaal (registrikood 14168654) esitasid 
Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametile (TTJA) ehitisregistri kaudu 
ehitusloa taotluse nr 2311271/18112 Rail Balticu DS1DPS3 Kärpla-Alu (17,24 
km) raudtee põhitrassi lõigu ehitamiseks. Vastavalt ehitusseadustiku § 42 lg 
7 p 1 edastab TTJA ehitusloa taotluse eelnõu kooskõlastamiseks. Palume 
kooskõlastus esitada hiljemalt 21.01.2024 või vajadusel pikendada 
kooskõlastuse tähtaega.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26938074>  (menetlus nr: 
408762), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 15.04.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (KAISA KARU) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister